SIERO

CULTURA

El Grupo de Teatro San Félix de Valdesoto interpretará “L Enguedeyu” el 2 de febrero a las 20 horas en el Auditorio de Pola de Siero

Lunes 29 de Enero del 2024 a las 09:34


🔎  Aumentar texto 🔎  Reducir texto

El Grupo de Teatro de Valdesto interpretará la obra “L Enguedeyu” el 2 de febrero en el Teatro Auditorio de Pola de Siero a las 20 horas. La entrada cuesta 4 euros y se puede comprar online en www.sieroentradas.com y de manera presencial en el Teatro Auditorio.

La obra cuenta la historia de un matrimoniu con una neña que criar y un criáu que mantener, vese atosigáu poles deudes, por vivir per  enriba de les sos posibilida es; ven - y les oreyes al llobu porque  pola  so  vida  rondayos  el  desahuciu  de  la  casa.  El sofitu del so primu boticariu nun xurde  efeutu  pola  avaricia  que  lu  apodera.  Deberán inxeniáseles pa buscar una salida al so  problema  y  llograr  perres  de  debaxo  les  piedres  y  asina  evitar  que  una  xueza  meticona  consiga el so propósitu.

Con mentires, engaños, baruyos y munchos enriedos, desenvuélvese esta hestoria, con un final inesperáu, onde l humor va transitar durante tola obra. ¿Conseguirán Vicente y Acracio salir d ́esti enguedeyu?